Cafe Racer Forum banner

1 - 10 of 10 Posts

·
Registered
Joined
·
2,595 Posts
I hadn't seen it. Pretty cool stuff. This is the second time I've bumped into Rikki Rocket through one of my interests. The first time was when he built a sport rocket that was featured in High Powered Rocketry magazine a few years back. I don't even know what band he plays/played in, but I guess he's OK by me...

Cheers,

FR
 

·
Registered
Joined
·
5,379 Posts
guy is kinda an idiot. if you listened to his band you pretty much suck ass, we saw him snowboarding back in the late 80's durring the height of his shitty bands success... anyway...we pummeled him and his crew with snowballs. losers

m tanner

tex btw... bad 80's glam rock is way worse that hippie crap. so you are kinda cool
 

·
Administrator
Joined
·
10,737 Posts
thanks matt.

i was hanging out with the spin doctors the other night. they said you were a douche. i told them they were kinda wrong. i gave homeboy his hat back.

fuck you.

and merry christmas.

tex
 

·
Registered
Joined
·
13,809 Posts
that looked like some kind of gay biker night.


i like the outcast element way better. like i want to spend a weekend with a bucnh of guys who look like that. i always wonder what thier hair looks like in the morning.



jc
 

·
Registered
Joined
·
13,809 Posts
frank, since jbs gone, i think were the oldest nes here, we gotta set these kids straight!! are you going to the banquet?? i need to talk to you about some gear if youre going to be there and want to extend your past invitations.

jc
 

·
Registered
Joined
·
23,303 Posts
There is some old documentary I saw years ago about the mods v. rockers fights. Lots of cool old cafe racers and vespas. Quadraphoena (sp) is also a good look at the culture of the time.

Thise movie although it looks like it has some good scenes, seems like the same eletiest bullshit the harley guys pull with their motorcycle shows (you know...it's a harley and we make fun of anybody riding something different). Still it makes the So-Cal scene look way better than the NYC scene which is practically nonexistant.
 

·
Registered
Joined
·
13,809 Posts
socal is pretty cool but by far the coolest scene is the bay area. sf kicks ass. bad assed cars, and bad assed bikes without the shitty attitude. just my opinion. the big $$$ roll in socal. which is cool, but i like the dirtier norcal scene myself.

jc
 

·
Registered
Joined
·
23,303 Posts
I forget who it was, but last year there was a magazine that published the friendliest and least friendly motorcycle cities. San Fran was rated the most friendly motorcycle city and not surprisingly NYC was near the bottom. San Fran has public motorcycle parking which blows my mind because NYC won't even consider anything like that. In fact the traffic and parking laws in NYC are the most unfriendly thing about the place. IF the city promoted motorcycling riding instead of punishing riders it would solve a lot of traffic problems.
 
1 - 10 of 10 Posts
Top