Kupiłem więc ten czysty egzemplarz od jednego właściciela z hrabstwa Orange w Kalifornii jako fundament mojej budowy, pachniał kocim moczem i był pełen sierści i robaków.
Wsadziłem go do Audi 5000 Turbo Diesel Automatic Station wagon mojego przyjaciela z 85 roku i zawiozłem moją nagrodę do domu.
I teraz zaczyna się zabawa.
Plan jest następujący:
Ma lepsze gaźniki Keihin CVK36
Zestaw dysz
Skrzynka filtra powietrza DIY z piankowym elementem filtrującym
Standardowy kolektor
Krótkie tłumiki stożkowe
Zmodyfikować standardową tylną ramę pomocniczą
Zbiornik Triumph Thunderbird
Zmodyfikowane siedzisko Thunderbird
Kierownica clip-on TT600
Standardowe widelce z prętami tłumiącymi z emulatorami Race tech
Sprężyny Sonic Springs 1,00 kg/mm (jestem dużym chłopcem)
Standardowe przednie koło 17" z oponą Michelin 120 70 17
Standardowy tylny amortyzator Trophy 1200 bez hydraulicznego napięcia wstępnego lub zewnętrznej regulacji odbicia, być może zrobię amortyzator Hagon.
Usztywnienie widelca
Tylne koło Triumph 17" z motocykli Trophy/Sprint/Daytona/T300
Opona Michelin 180 55 17
Konwersja łańcucha 520
Zębatka tylna łańcucha Honda 1983 CM450A/VFR750 520 od Vortex
Przednia zębatka łańcucha Honda 520
Łańcuch DID VX2 520x114
Przednie tarcze hamulcowe Trophy 310 mm
Przednie zaciski TT600
Przedni cylinder hamulcowy 5/8"
Chłodnica oleju i rama Trophy 900
Cewki zapłonowe Kawasaki ZX10r coil on plug, standardowe cewki PVL są do bani
Programowalny moduł zapłonowy Ignitech
Kontroler szerokopasmowy APSX D1, nie mogę się powstrzymać, dorastałem na wtrysku paliwa i potrzebuję jakichś danych, aby upewnić się, że moje wybory dysz działają, wybaczcie mi.
To by było na tyle, zawsze będzie więcej, ale to dobry początek.
Mój motocykl inspiracji
Wsadziłem go do Audi 5000 Turbo Diesel Automatic Station wagon mojego przyjaciela z 85 roku i zawiozłem moją nagrodę do domu.
I teraz zaczyna się zabawa.
Plan jest następujący:
Ma lepsze gaźniki Keihin CVK36
Zestaw dysz
Skrzynka filtra powietrza DIY z piankowym elementem filtrującym
Standardowy kolektor
Krótkie tłumiki stożkowe
Zmodyfikować standardową tylną ramę pomocniczą
Zbiornik Triumph Thunderbird
Zmodyfikowane siedzisko Thunderbird
Kierownica clip-on TT600
Standardowe widelce z prętami tłumiącymi z emulatorami Race tech
Sprężyny Sonic Springs 1,00 kg/mm (jestem dużym chłopcem)
Standardowe przednie koło 17" z oponą Michelin 120 70 17
Standardowy tylny amortyzator Trophy 1200 bez hydraulicznego napięcia wstępnego lub zewnętrznej regulacji odbicia, być może zrobię amortyzator Hagon.
Usztywnienie widelca
Tylne koło Triumph 17" z motocykli Trophy/Sprint/Daytona/T300
Opona Michelin 180 55 17
Konwersja łańcucha 520
Zębatka tylna łańcucha Honda 1983 CM450A/VFR750 520 od Vortex
Przednia zębatka łańcucha Honda 520
Łańcuch DID VX2 520x114
Przednie tarcze hamulcowe Trophy 310 mm
Przednie zaciski TT600
Przedni cylinder hamulcowy 5/8"
Chłodnica oleju i rama Trophy 900
Cewki zapłonowe Kawasaki ZX10r coil on plug, standardowe cewki PVL są do bani
Programowalny moduł zapłonowy Ignitech
Kontroler szerokopasmowy APSX D1, nie mogę się powstrzymać, dorastałem na wtrysku paliwa i potrzebuję jakichś danych, aby upewnić się, że moje wybory dysz działają, wybaczcie mi.
To by było na tyle, zawsze będzie więcej, ale to dobry początek.

Mój motocykl inspiracji