Cafe Racer Forum banner

Jak sprawić, by wydech stożkowy był cichszy?

24K views 30 replies 9 participants last post by  Farmer_John  
#1 ·
Cześć wszystkim... Niedawno zainstalowałem wydech z odwróconym stożkiem w moim Yamaha SR400 z 2017 roku. Kiedy uruchomiłem go po raz pierwszy, natychmiast zdałem sobie sprawę, że jest za głośny. Jestem pewien, że moi sąsiedzi znienawidzą mnie za tę modyfikację. Moje pytanie brzmi: jak mogę wyciszyć ten wydech? Widziałem kilka filmów, w których ludzie dodawali przegrody do swoich wydechów, ale w tych przykładach osoba miała (mniej więcej) prostą rurę i mogła wywiercić otwór w rurze, aby przymocować przegrodę. Kiedy patrzę na mój odwrócony stożek, tak naprawdę nie rozumiem, jak mogę to zrobić. Chciałbym również dodać, że jestem nowicjuszem w modyfikacjach i nie mam żadnych umiejętności produkcyjnych. Więc jeśli masz dla mnie sugestię, najlepiej byłoby, gdybym mógł kupić coś, co jest w miarę łatwe w instalacji. Oto zdjęcie mojego wydechu...
103800
Z góry dziękuję.

#2 ·
To krótka rura.
Nie jestem pewien, jak ci to powiedzieć, ale kupiłeś zły układ wydechowy do użytku ulicznego. Ten jest idealny na tor wyścigowy, JEŚLI przejdzie kontrolę dźwięku.

Twój motocykl został wyposażony w czujnik tlenu, czy motocykl pierwotnie miał katalizator? Mamy tu surowe przepisy, które sprawiają, że manipulowanie urządzeniami kontroli emisji w tak nowym pojeździe silnikowym jest nielegalne. & tak, wściekły sąsiad może pomóc ci odkryć istnienie tych praw.

#3 ·
Czy te nity zrywalne są tuż przed stożkiem zwrotnym, czy to tylko odbicia na zdjęciu?
Jeśli to nity zrywalne, wywierć je, a uzyskasz dostęp do tego, co jest tam teraz w środku.

#4 ·
Cześć @TrialsRider ... bardzo dziękuję za odpowiedź i informację dotyczącą kontroli emisji spalin. Sprawdzę przepisy mojego stanu dotyczące katalizatorów. Wciąż się uczę, więc mam kilka pytań: