Cafe Racer Forum banner
21 - 31 of 31 Posts
Zamiast edytować to rozwlekłe, dodam tu więcej... Jeszcze jeden lub dwa punkty odniesienia. Mój 851 to mniej więcej (ok, bardziej niż mniej) dwa twoje silniki w jednym. Każdy cylinder ma w przybliżeniu taki sam rozmiar jak twój. Aby wyciszyć ten motocykl, ma on dwa tłumiki, każdy o długości 16", z rdzeniami 1 7/8". Ale średnica zewnętrzna jest o około 2" większa niż wewnętrzna, więc ma około 1" opakowania z włókna szklanego na 16" dwóch tłumików, aby go wyciszyć. Mówię dwa tłumiki, ponieważ jest przejście między dwiema stronami - każdy cylinder oddycha przez oba tłumiki. To również pomaga wyciszyć wszystko, wraz z dynamiką przepływu dwóch cylindrów współpracujących ze sobą. Ale odbiegam...

Jeśli chodzi o częstotliwości... można by pomyśleć, że będzie to dwukrotność twojej częstotliwości, ale tak nie jest, ponieważ jest to 90-stopniowy V-twin (oszczędźcie mi "L-twin" marketingowego bełkotu fanów Ducati, matematycznie jest to 90-stopniowe V). Przesunięcie o 90 stopni z pojedynczym czopem korbowym sprawia, że częstotliwość podstawowa jest nieparzystego rzędu, co w zasadzie wprowadza ułamki do mieszanki. To dodaje własne komplikacje podczas używania strojenia refleksyjnego, ale jest bez znaczenia, ponieważ ma teraz glasspacki, tak jak każdy inny Ducati z lat 90.

ANYWHOS... krótko mówiąc, 850cc V-twin z tłumikami większymi niż twoje nadal będzie uruchamiał alarmy samochodowe, gdy puścisz gaz, więc masz pełne ręce roboty, aby krótki megafon był cichy.

Tłumiki te są w rzeczywistości małe w nowoczesnych warunkach.
Image


Oto bardziej nowoczesny V-twin (Edycja: Ale wciąż blisko 20 lat). Każdy cylinder ma około 500 cm3, znowu glasspacki. Ten motocykl ma dwa z nich, aby go wyciszyć. Chcesz cicho z niskim ograniczeniem, musisz iść na całość.
Image


Gdybym był tobą i chciał użyć małego megafonu, szukałbym zabójców dB i znalazł coś, co wygląda jak folia o strukturze plastra miodu w rurze. Zainstaluj to przed tłumikiem i zobacz, jak to brzmi. Następnie przejdź do problemu, jeśli chodzi o przebudowę tłumika, jeśli nadal jest oburzająco głośny.

I/lub ugryź kulę i od razu zdobądź większy tłumik.
 
Tylko żeby coś wyjaśnić. Jeśli nie możesz znaleźć db killer i musisz zmodyfikować wnętrze tego tłumika, to potrzebujesz dłuższą perforowaną rurę o mniejszej średnicy - nie stożek. Sugerowałbym średnicę kolektora lub jeden rozmiar mniejszą i są one dostępne na eBayu lub w kilku innych sklepach.

Ale wszyscy miejmy nadzieję, że to nie będzie potrzebne. Kiedy wywiercisz nity i pokażesz nam, co jest w środku, będziemy mogli lepiej doradzić, co robić dalej.
 
Jeśli możesz wywiercić nity i dostać się do środka, możesz przyspawać coś do tego, co tam jest (zakładając, że to nie jest prawdziwy megafon, który jest pusty i komorą strojoną jak komora rozprężna 2-suwowa), co pozwoli ci zamontować i wyjąć przegrodę od wewnątrz. Zrobiłbym przegrodę, która blokuje przepływ - żeby nie można było przez nią zobaczyć. To tylko 400, więc nie powinno potrzebować dużo przepływu i ma sporo przestoju pod względem przepływu.
 
Wygląda jak kot. Może konstrukcja z wymaganym ograniczeniem przepływu działa dobrze. Małe otwory dobrze sprawdzałyby się w zatrzymywaniu niskich częstotliwości? A długość również by pomogła - przejście zamiast tylko otworu w płycie?
 
Discussion starter · #26 ·
All..dzięki wszystkim, którzy odpowiedzieli. Daliście mi wiele pomocnych informacji! Załączam kilka zdjęć wnętrza wydechu. Wygląda na to, że jest to prosta linia od końca do końca. Wygląda na to, że materiał wewnętrzny ma pewną fakturę, ale nie ma otworów/siatki (jest bardziej żebrowany).

Chciałem skontaktować się z wami wszystkimi, zanim usunę nity. Czy wygląda na to, że mogę wprowadzić modyfikacje do tego, co mam, aby mój wydech był cichszy? A może jestem w czarnej d*** i powinienem ugryźć się w język i kupić inny wydech?
 
Powiedziałbym, że to zależy od tego, ile pieniędzy będzie cię kosztować wymiana, jeśli to spieprzysz. Wziąłbym wiertło i martwił się tym późniejszym gównem.
 
Chciałem tylko podziękować osobom, które przyczyniły się do tej dyskusji, za udzielenie zarówno praktycznej, jak i teoretycznej odpowiedzi na ten post. Z pewnością się czegoś nauczyłem.
 
Wybrałeś świetne płótno do malowania. Jest sporo firm, które robią rzeczy SR4-500. Miałem 500 w młodości, które naprawdę lubiłem, dopóki nie znalazłem sobie dziewczyny, która lubiła jeździć ze mną i nagle potrzebowałem większego motocykla... W każdym razie, czy mieszkasz w Kalifornii? To jedyny stan, o którym wiem, że wymaga, aby wydech zawierał katalizator. To powiedziawszy, zrobiłem coś w rodzaju odwróconego stożka na Enfield single. Uwielbiałem ton, ale nie mogłem sprawić, żeby był komfortowo cichy. Przepraszam za komentarz...
Było o wiele głośniej, niż słychać w tym klipie. Próbowałem więcej waty szklanej, próbowałem waty ze stali nierdzewnej, próbowałem nawet dodać drugą perforowaną rurę. Musiało to zniknąć... Więc w moim obecnym singlu przeszedłem na tłumik typu Goldstar i uwielbiam go.
Dużo ciszej niż przedstawiono w tym klipie. Takie są problemy z nagrywaniem w pomieszczeniach i na zewnątrz... Zasugeruję użycie podobnej rury w twoim przypadku, ponieważ jak wspomniano w innym poście, im więcej objętości, tym większy potencjał cichszej pracy. PLUS, SR-y robią naprawdę ładne roadstery przebrane za goldies.
 
21 - 31 of 31 Posts